Trekkertrek wedstrijd

    Deelnemers gaan de strijd met elkaar aan om zo snel mogelijk die full pull te trekken. Met wel 14 categorieën hebben we weer een spannend en divers programma.

    Stand Naam Plaats Trekker Afst.1 Afst.2 Afst.Tot.


    1 Stefan van Leeuwen Koudekerk ad rijn
    John Deere 2130 94,82 100,00 194,82
    2 Arend Van wissen Voorschoten International 633 92,66 100,00 192,66
    3 Nena van Wees Nieuw-Vennep International 844-S 91,58 100,00 191,58
    4 Gerrit van Schaik Zegveld international 844s 92,94 97,34 190,28

    Dit reglement geldt voor standaard trekkers, oldtimers, hobbysport trekkers en truckklasse.

    Technische eisen aan de trekker

    Algemeen

    De trekkers moeten standaard landbouw- of fabriekstrekkers zijn zonder wijzigingen aan de motor. Dus ook voor oldtimers geldt: originele motor- en brandstofpomp en géén turbo, tenzij men kan aantonen, dat deze standaard vanuit de fabriek gemonteerd is.

    Oldtimers zijn trekkers met bouwjaar 1975 of eerder. Ook trekkers met een later bouwjaar, maar uit een serie waarvan de productie ruim voor 1975 heeft aangevangen en binnen enkele jaren na 1975 is gestaakt, kunnen in overleg met de inschrijfcommissie in aanmerking komen voor deelname als oldtimer.

    Oldtimers hebben de vrije keus om als oldtimer of standaard trekker deel te nemen. In het laatste geval moet de trekker voldoen aan de eisen, die voor standaard trekkers gelden.

    De motor en transmissie moeten van het originele type zijn en de originele motorkap en grille moeten gemonteerd blijven.

    De trekkers dienen te zijn voorzien van een veiligheidscabine of beugel, oldtimers uitgezonderd.

    Een degelijke stijgerbegrenzer is verplicht voor alle oldtimers en de trekkers in de standaardklassen 2,5 ton en 3,5 ton. Deze mag in combinatie met een geblokkeerde hefinrichting.

    Tijdens de wedstrijd moeten de hefarmen naar beneden zitten.

    Een werkende aftakas is verplicht voor alle standaard trekkers. De aftakas moet goed en veilig bereikbaar zijn.

    Het maximale aftakasvermogen mag niet hoger zijn dan de vermogensgrens van de klasse waarin men meedoet. Hier geldt een 0% marge. Er wordt gemeten met de maximale uitslag op de brandstofpomp, met speling op het stangenstelsel naar het gaspedaal/handgas wordt geen rekening gehouden.

    De vermogensgrens per klasse is:
    2.5 ton standaard 75 pk
    3.5 ton standaard 100 pk
    4.5 ton standaard 125pk
    6 ton standaard 160 pk
    7.5 ton standaard 200 pk
    9 ton standaard 250 pk
    11 ton standaard 400 pk

    Van de oldtimer klassen en de 15 ton standaard klasse wordt het vermogen niet gemeten, wel kunnen deze trekkers gecontroleerd worden op het motortoerental. Vanaf dit jaar wordt ook de 11 ton standaard klasse het vermogen gemeten.

    Het motortoerental mag maximaal 20% boven het nominale motortoerental liggen, met een maximum van 2700 omw./min.

    Voor alle trekkers geldt: over technische zaken, waarbij veiligheid en/of een eerlijke wedstrijd i n het geding is en waarover dit reglement geen uitsluitsel geeft, geeft de technische commissie een bindend oordeel.

    Banden

    De wedstrijd is opengesteld voor trekkers met enkellucht rubber banden.

    De breedte van de banden is maximaal 90 cm voor trekkers t/m 7,5 ton en maximaal 120 cm voor de zwaardere klassen. De banden mogen op geen enkele manier opgesneden zijn.

    De totale breedte van de trekker mag niet meer dan 3000 mm bedragen (exclusief doorzakking van de banden op de grond, waardoor de tractor breder wordt).

    Stalen kammen en kettingen zijn niet toegestaan, behalve bij oldtimers, waar dergelijke wielen standaard zijn.

    De hobby sport klassen mogen wel rijden met opgesneden banden.

    Gewicht

    Ballastgewichten moeten stevig en niet beweegbaar aan de trekker bevestigd zijn.

    Losse gewichten in de cabine zijn dus ook niet toegestaan.

    Ballastgewichten mogen niet achter de achterwielen of opzij buiten de trekker uitsteken.

    Indien gewichten in de (front)hef hangen, moet de hef tegen zakken geblokkeerd zijn.

    Frontgewichten dienen aan de voorkant origineel, of met fronthef, zo dicht mogelijk tegen de neus te zijn bevestigd. Maximaal 85 cm vanaf de grille bij trekkers t/m 6,0 ton, voor de klassen 7,5 en 9,0 ton maximaal 110 cm en voor de klassen 11,0 en 15,0 ton maximaal 150 cm.

    De trekker mag niet verzwaard zijn met aanbouwwerktuigen. Hieronder valt ook een frontlader.

    Het gewicht van de trekker is inclusief chauffeur en mag geen kilo te veel zijn.

    Trekhaak

    De maximale hoogte van de trekhaak is 500 mm en moet goed en veilig bereikbaar zijn. Voor de 11 ton en 15 ton klassen mag de maximale hoogte van de trekhaak 600 mm zijn.

    Een ruimte van 150 mm breed en 300 mm hoog boven de trekhaak dient vrij te blijven van elk obstakel (incl. gewichten en steigerbegrenzers voor het makkelijk aan en afkoppelen van de sleepwagen).

    Het gat van de trekhaak dient horizontaal te zitten, zodat de haak verticaal ingehaakt wordt. Een uitzondering hierop is in de oldtimer klassen, in deze klassen is het ook toegestaan om de originele trekhaak te gebruiken, de maximale hoogte blijft uiteraard 500 mm.

    Indien er sprake is van voorasvering, wordt er gemeten in de laagste stand van de voorasvering.

    De diameter van het gat voor de haak van de sleepketting dient tenminste 75 mm te zijn.

    Bij het gebruik van een losse ring of topschalm (die voldoet aan de maatvoering hieronder) aan de vaste trekhaak, wordt de lengte en hoogte van de vaste trekhaak gehanteerd, dus wordt er gemeten zonder de aanwezigheid van de ring of topschalm.

    De trekhaak moet star ten opzichte van het hoofdframe en achteras van de trekker bevestigd zijn. Het is verboden om de trekhaak op enigerwijze tijdens de trek hoger te stellen.

    Trekhaak, stijgerbegrenzer of ander deel van de trekker mag de sleepketting inclusief haak niet belemmeren de rechte lijn tussen aanhaakpunt en sleepwagen aan te nemen.

    Wedstrijd

    De wedstrijdcommissie heeft de bevoegdheid tot het nemen van beslissingen betreffende de wedstrijd die voor alle betrokkenen bindend zijn.

    In het geval van overmacht is de wedstrijdcommissie bevoegd groepen deelnemers uit te sluiten van verdere deelname of de wedstrijd geheel te staken.

    Bij aankomst ontvangen de deelnemers hun wedstrijdnummer. Dit dient voor op de trekker vastgemaakt te worden zodoende dat het niet opwaait.
    Het nummer hangt dus niet in de cabine of aan de zijkant van de trekker, maar is goed bevestigd voor op de trekker. Na de wedstrijd de bordjes beslist inleveren.

    De wedstrijd duurt vanaf de eerste weging van de trekker tot het terugkeren in het trekkerkwartier na de laatste trek.

    De trekkers worden voor de wedstrijd 1 maal en daarna voor iedere trek gewogen. Indien een trekker voor de trekpoging te zwaar blijkt te zijn, doet de deelnemer mee in de ingedeelde klasse, maar doet niet mee voor een prijs.

    Tijdens de wedstrijd mag alleen de chauffeur op de trekker zitten.

    De deelnemer moet binnen 3 minuten, nadat de sleepwagen gereed staat, op zijn plaats zijn. Bij het niet of niet op tijd verschijnen aan de start wordt de deelnemer gediskwalificeerd.

    Elke trekker moet met een strak aangetrokken ketting zijn trekpoging beginnen.

    De deelnemer mag zijn poging starten, zodra begin- en eindvlagger groen geven.

    Een trekpoging is teneinde zodra de rode vlag gezwaaid wordt. De deelnemer dient dan onmiddellijk te stoppen.

    Tijdens de trekpoging moet de trekker binnen de baan blijven. Als de trekker, of deel ervan, hier toch buiten raakt volgt diskwalificatie.

    Alle trekkers mogen hun 4wd gebruiken. Het is echter niet toegestaan om veel te gaan slingeren op de baan, om met behulp van de 4wd extra grip te krijgen.

    Een trekpoging mag maximaal 2,5 minuten in beslag nemen. Voor oldtimers geldt een maximumtijd van 3 minuten.

    Rukken is niet toegestaan.

    Extra brandstoftoevoer door middel van een koudstartinrichting is niet toegestaan.
    Bij overmatig verlies van vloeistof door de trekker, als die zich op de baan bevindt, kan de deelnemer worden gediskwalificeerd. Overmatig wordt gedefinieerd als een al dan niet onderbroken vloeistofstroom op de baan, of een vloeistofplek met een diameter groter dan 20 cm.

    Van de standaard klassen gaan de drie prijswinnaars voor de waterrem. Er volgt bij overtreding van het vermogen automatisch diskwalificatie.

    De wedstrijdcommissie heeft de bevoegdheid tot het stilzetten van een trekker en kan op elk moment een trekker aanwijzen voor nadere controle.

    Veiligheid en gedrag

    Het is verboden te roken op het trekkerkwartier.

    Trekkers moeten te allen tijde op veilige wijze bestuurd worden. Als dit niet gebeurt volgt automatisch diskwalificatie.

    Het rijden op het trekkertrek terrein dient rustig te geschieden, maximaal 5 km/h. Dit geldt uiteraard niet voor de trekpogingen.

    Het is de chauffeurs ten strengste verboden alcoholische dranken te nuttigen of middelen te gebruiken, die het reactievermogen nadelig kunnen beïnvloeden. Bij overtreding wordt de deelnemer onherroepelijk gediskwalificeerd.

    De motor van de trekker mag alleen worden gestart als de chauffeur op de trekker zit. Pas als de motor geheel tot stilstand is gekomen mag de bestuurder de trekker verlaten. Dus zolang de motor draait zit de chauffeur op de trekker!

    Tussen weegbrug en sleepwagens mag de chauffeur zijn trekker niet verlaten.

    Helpers worden niet op de baan toegelaten. Onsportief gedrag van deelnemer en/of helpers wordt met diskwalificatie gestraft.

    Bij veelvuldig overtreden van de regels in dit reglement of onsportief gedrag ten opzichte van andere deelnemers of vrijwilligers kan zowel de deelnemer als de betreffende trekker worden uitgesloten van deelname aan de volgende editie van trekkertrek.

    Tijdens de wedstrijd is het verboden aan brandstofpompen te sleutelen. Dit mag bij geen van de trekkers, ook niet bij die van een collega.

    Voor de veiligheid en communicatie op en naast de baan dient het achterraam van de cabine geopend te zijn.

    Diversen

    De Stichting Trekkertrek Koudekerk aan den Rijn kan op geen enkele wijze aansprakelijk worden gesteld door deelnemers, helpers en bezoekers.

    Het deelnemen aan de wedstrijd en het betreden van het trekkertrek terrein geschiedt geheel op een volledig eigen risico.

    De deelnemer is altijd zelf verantwoordelijk voor zijn trekker, ook als deze onbeheerd in het trekkerkwartier wordt achtergelaten.

    De trekker chauffeur moet minimaal 16 jaar zijn, rijvaardigheid hebben en een geldig legitimatiebewijs kunnen tonen.

    De trekkers moeten minimaal W.A. verzekerd zijn en moeten een kopie van dit verzekeringsbewijs bij zich hebben.

    Het is voor standaard trekkers en oldtimers verboden om reclame aan, op of bij de trekker te hebben, behalve de bedrijfsnaam in kleine letters.

    De trekkers dienen schoon aan de start te verschijnen.

    De winnaar van elke klasse is automatisch deelnemer voor volgend jaar.

    De trekkers moeten om 7.30 op het terrein aanwezig zijn.

    Iedere deelnemer krijgt dit reglement en dient volledig hiervan op de hoogte te zijn.

    Hobbysport klassen 3,5 ton en 7,0 ton

    De aandrijflijn, bestaande uit motor, koppelingshuis, versnellingsbak en achterbrug bepalen tezamen het merk van de tractor. Deze aandrijflijn moet aan elkaar passen zonder tussenplaten, flenzen, aangelaste of verboorde delen.

    Er mag gebruik gemaakt worden van nieuwere of oudere type beplating van hetzelfde merk.

    Het maximale motortoerental is 2700 omw/min.

    De montage van maximaal 1 turbo en het in- en uitlaatspruitstuk zijn vrij.

    Er mag alleen gebruik worden gemaakt van de origineel op de motor geleverde brandstofinspuitpomp. De pompen Bosch A en CAV Minimec (Simms) mogen als vervangende pomp op iedere motor gebruikt worden.

    De tractor mag voorzien zijn van ten hoogste 1 brandstofinspuitpomp. Er mag maximaal 1 pompelement per cilinder worden toegepast.

    Elektronische regeling van de brandstofinspuitpomp is niet toegestaan.

    De brandstof moet diesel zijn. Anders dan diesel, en toevoegingen in welke vorm dan ook zijn niet toegestaan.

    In de uitlaat dient zo dicht mogelijk na de turbo een kruis gemonteerd te zijn van 2x M10 8.8 bouten. Bij een uitlaat diameter groter dan 110mm dient er een 2e kruis 45° t.o.v. het 1e kruis gemonteerd te zijn binnen 10cm van het 1e kruis.

    Turbo’s van tractoren moeten afgeschermd worden met minimaal 2 mm plaatstaal.

    De trekker moet voorzien zijn van een degelijk werkende noodstop. De noodstop sluit, indien getrokken, de luchtinlaat af, zodanig dat de motor geen toeren en geen vermogen meer kan op bouwen.

    Minimaal is een heupgordel is verplicht. Indien er een rolkooi op de tractor is gemonteerd dan is dat minimaal een 4 punts gordel en dan is ook het dragen van een helm verplicht.

    Gesneden banden zijn toegestaan.

    Dubbellucht is niet toegestaan.

    Een steigerbegrenzer is verplicht.

    De tractor moet voorzien zijn van een degelijk aanhaak punt aan de voorzijde van de trekker.

    De tractor moet voorzien zijn van een goedgekeurde kantelbeveiliging of een veiligheidscabine.
    Truckklasse 9,5 ton

    De wedstrijd is opengesteld voor trucks met een koppelschotel.

    Het gewicht mag inclusief chauffeur maximaal 9500 kg zijn.

    De ballast moet vast en stevig aan/op de truck gemonteerd zijn.

    De trekhaakhoogte is maximaal 110 cm en moet goed en veilig bereikbaar zijn.

    De bandenkeuze is vrij.

    De truck mag opgevoerd zijn.

    Alle aandrijfbare wielen en sperren mogen tijdens de trek gebruikt worden.

    Zie verder, waar van toepassing, het VTN truckpulling reglement.

    Nogmaals: Stichting Trekkertrek Koudekerk a/d Rijn is niet aansprakelijk voor schade ontstaan door deelname wedstrijd, deelnemers, helpers en bezoekers.

    Oldtimers 1.7 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    leon Hoogeveen

    Hazerswoude

    Fordson Dexta

    86,94

    82,70

    169,64

    2

    Rick van den Bosch

    Koudekerk a/d Rjn

    Bukh 302 Super

    80,82

    81,03

    161,85

    3

    Roel de Pater

    Boskoop

    mccormick D-439

    75,86

    81,49

    157,35

    4

    Sander Parlevliet

    Rijswijk

    Same ATLANTA 45

    76,95

    79,70

    156,65

    5

    Johan van Dorp

    Hazerswoude-Dorp

    Hanomag Perfect 400

    75,82

    69,16

    144,98

    6

    Floor van dolder

    Koudekerk a/d Rijn

    Same Atlanta

    72,52

    71,14

    143,66

    7

    Wim Kelder

    Koudekerk a/d Rijn

    Fordson Super Dexta

    75,35

    68,23

    143,58

    8

    Jacolien den Hertog

    Hazerswoude Dorp

    Steyr 188

    70,43

    68,70

    139,13

    9

    Cor Rijkenhuizen

    Reeuwijk

    Nuffield Universal Three

    62,60

    70,79

    133,39

    10

    Nicole Van schajik

    Koudekerk a/d Rijn

    Zetor 3011

    75,72

    43,85

    119,57

    11

    Peter Hoogeveen

    Berkel en Rodenrijs

    Porsche-Diesel 108

    25,89

    67,34

    93,23

    12

    Cors Kelder

    Hoogmade

    Fordson Dexta

    41,40

    38,90

    80,30

    13

    Peter Rijkaart

    Hazerswoude-Dorp

    Ferguson Tef 20

    9,09

    19,61

    28,70


    Oldtimers 2.5 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    victor van zanten

    Nieuw-Vennep

    deutz 6006

    88,76

    74,91

    163,67

    2

    Jannes Kerkvliet

    Koudekerk a/d Rijn

    Ford Super Dexta 3000

    86,59

    75,18

    161,77

    3

    Tim van Waaij

    Hazerswoude-Dorp

    Lamborghini R503

    66,82

    86,43

    153,25

    4

    Coen Rotteveel

    Stompwijk

    Same Minitauro 60

    74,87

    70,81

    145,68

    5

    Robert Van der vis

    Bodegraven

    Nuffield 342

    75,40

    64,91

    140,31

    6

    Mark Versteegen

    Zoeterwoude

    Zetor 3511

    55,78

    76,21

    131,99

    7

    Sjaak Slingerland

    Zwammerdam

    Deutz D40s

    64,68

    66,91

    131,59

    8

    Luc van Santen

    Wassenaar

    International 633

    55,27

    58,40

    113,67

    9

    Ilona Hoogeveen

    Koudekerk a/d Rijn

    Jhon deere 310

    32,94

    78,53

    111,47

    10

    arie de groot

    Ter Aar

    case d

    41,82

    55,17

    96,99

    11

    Stefan Kaptein

    Hazerswoude

    Hanomach Graniet 500

    35,48

    37,23

    72,71

    12

    Jos van Wissen

    Wassenaar

    international B414

    17,86

    40,03

    57,89

    Oldtimers 3.5 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    john van zanten

    Nieuw-Vennep

    deutz 10006

    100,00

    100,00

    200,00

    2

    jurn agterof

    Bodegraven

    Fendt 105 S

    88,12

    100,00

    188,12

    3

    Tessa van Dorp

    Hazerswoude-Dorp

    David brown 1212

    85,36

    100,00

    185,36

    4

    Stef Kooter

    Hazerswoude

    Same Centauro 60

    89,70

    95,03

    184,73

    5

    Niels Hoogeveen

    Hazerswoude-Dorp

    Fendt 106s

    84,23

    100,00

    184,23

    6

    Coen Borst

    Rijnsaterwoude

    Fendt 108

    87,47

    96,09

    183,56

    7

    Reinier van Meijeren

    Driebruggen

    John Deere 2030

    85,02

    97,70

    182,72

    8

    Dirk Merbis

    Benthuizen

    Deutz D 80

    85,90

    96,43

    182,33

    9

    Mark Van der kooy

    Bodegraven

    Nuffield Univerzal six

    84,95

    96,21

    181,16

    10

    clemens rijkenhuizen

    Boskoop

    JOHN DEERE 3130

    85,31

    94,60

    179,91

    11

    Joost Voshart

    Zevenhoven

    John deere 1630

    82,41

    96,69

    179,10

    12

    Jan Verhagen

    Leidschendam

    international 523

    84,80

    86,52

    171,32

    13

    Erik Otter

    Woubrugge

    DEUTZ D5005

    83,32

    79,31

    162,63

    14

    Christiaan Knibbe

    Hazerswoude

    Ford 5000

    78,73

    79,81

    158,54

    15

    Siebe Dorrepaal

    Koudekerk a/d rijn

    International 624

    28,46

    81,41

    109,87

    Standaard 2.5 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    René Rodenburg

    Aarlanderveen

    Ford 3000

    88,41

    89,30

    177,71

    2

    Ruben Hofman

    Hazerswoude-dorp

    David Brown 990

    81,18

    83,62

    164,80

    3

    Mark van Leeuwen

    Koudekerk a/d Rijn

    John Deere 1130

    84,19

    80,14

    164,33

    4

    hans heemskerk

    Koudekerk a/d rijn

    kubota m 5030su

    84,19

    79,98

    164,17

    5

    Michiel Kompier

    Hazerswoude

    Masseyferguson MF 65

    85,79

    77,76

    163,55

    6

    Maurice Dhaene

    Zwaanshoek

    Mc Cormick 423

    75,37

    82,45

    157,82

    7

    Tim Verbeek

    Koudekerk a/d rijn

    John deere 1020

    72,93

    78,28

    151,21

    8

    Jacoline van schaik

    Zegveld

    international 633

    70,20

    79,54

    149,74

    9

    paul munsterman

    Nieuw-Vennep

    fiat 466

    75,21

    73,85

    149,06

    10

    Robin Kompier

    Hazerswoude-Rijndijk

    John Deere 2030

    72,42

    75,58

    148,00

    11

    Arjan Steenkamer

    Reeuwijk

    Deutz 5006

    72,63

    74,75

    147,38

    12

    Emma van der Zon

    Hazerswoude-Rijndijk

    International 533

    66,05

    76,39

    142,44

    13

    Rick van der Vis

    Bodegraven

    international 633

    73,46

    63,20

    136,66

    14

    Wesley Leder

    Bantega

    International 633V

    62,05

    73,85

    135,90

    15

    Huib Zonneveld

    Gelderswoude

    Massey Ferguson 240s

    42,57

    47,64

    90,21

    16

    Martin van der Peet

    Zwaanshoek

    International 633

    39,16

    44,60

    83,76

    17

    Enno Knibbe

    Hazerswoude-Dorp

    Ford 4600

    30,01

    33,00

    63,01

    18

    Eline Kroft

    Ter Aar

    Ford 3610

    12,89

    30,08

    42,97

    Standaard 3.5 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    Stefan van Leeuwen

    Koudekerk ad rijn

    John Deere 2130

    94,82

    100,00

    194,82

    2

    Arend Van wissen

    Voorschoten

    International 633

    92,66

    100,00

    192,66

    3

    Nena van Wees

    Nieuw-Vennep

    International 844-S

    91,58

    100,00

    191,58

    4

    Gerrit van Schaik

    Zegveld

    international 844s

    92,94

    97,34

    190,28

    5

    Arno van Schajik

    Waarder

    International 844S

    100,00

    86,45

    186,45

    6

    Michael Pelgrom

    Koudekerk a/d Rijn

    Deutz D6507

    90,88

    94,50

    185,38

    7

    Maarten Van Dolder

    Hazerswoude-Dorp

    Lamborgini 674 dt

    92,02

    90,92

    182,94

    8

    Bart Mooijman

    Zoeterwoude- Dorp

    International 844 S

    90,38

    91,92

    182,30

    9

    Jort Van Dijk

    Bleiswijk

    Fendt 209v vario

    93,97

    87,62

    181,59

    10

    Arie Terlouw

    Haastrecht

    Fendt 210 vario

    89,87

    84,39

    174,26

    11

    Robbert Schipper

    Gelderswoude

    Ford 4630

    89,90

    78,43

    168,33

    12

    marc Peters

    Woubrugge

    deutz DX 3.60

    88,78

    78,25

    167,03

    13

    Thijs Ammerlaan

    Gelderswoude

    New holland Tl 80

    89,86

    73,32

    163,18

    14

    Lucas Van der poel

    Rijpwetering

    Deutz D 6507

    81,98

    79,94

    161,92

    15

    Louis Rotteveel

    Nootdorp

    international 744

    88,65

    71,80

    160,45

    16

    Henk Rodenburg

    Schipluiden

    David Brown 1390

    61,31

    68,85

    130,16

    17

    Kars Dorrepaal

    Koudekerk a/d rijn

    Same Leopard 85

    34,37

    82,07

    116,44

    18

    Maikel ammerlaan

    Hazerwoude-Dorp

    David brown 1290

    61,44

    36,27

    97,71

    Standaard 4.5 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    Ron Qualm

    Hazerswoude-Dorp

    John deere 4020

    95,04

    85,04

    180,08

    2

    Huub Duivenvoorden

    Zoeterwoude

    Fendt 308c

    96,13

    81,63

    177,76

    3

    Pieter Broere

    Stolwijk

    International 844-s

    100,00

    75,87

    175,87

    4

    Mike Romberg

    Pijnacker

    international 1046

    84,32

    84,37

    168,69

    5

    Rik Vreugdenhil

    De Lier

    International 946

    83,25

    84,32

    167,57

    6

    Martin Verschoor

    't Zand

    Fiat 88-94

    83,36

    81,86

    165,22

    7

    Kees Captein

    Zoeterwoude

    International 1046

    82,64

    82,33

    164,97

    8

    Jan parlevliet

    Beinsdorp

    Ford 7400

    82,85

    78,31

    161,16

    9

    fons heemskerk

    Koudekerk ad rijn

    david brown 1690

    79,43

    81,22

    160,65

    10

    Dione De Jong

    Benthuizen

    John deere 6110

    77,81

    79,38

    157,19

    11

    Frank Van Nieuwkoop

    Reeuwijk

    Fendt 308 lsa

    76,82

    79,83

    156,65

    12

    Rowan De roos

    Koudekerk a/d Rijn

    John deere 5115 M

    76,27

    79,80

    156,07

    13

    Remco Van der Linde

    Gelderswoude

    Case Jxu 105

    88,73

    65,39

    154,12

    14

    Marit Zwetsloot

    Hazerswoude-dorp

    Case internationaal 845 XL

    79,47

    67,77

    147,24

    15

    Jelle Knibbe

    Harzerswoude

    Ford 7810

    74,42

    67,77

    142,19

    16

    Dennis Evers

    Alphen a/d Rijn

    John deere 5080 r

    80,32

    55,43

    135,75

    17

    Wouter Maat

    De Kwakel

    John Deere 3030

    60,57

    73,19

    133,76

    18

    Robin Paardekoper

    Mijdrecht

    John Deere 5100R

    61,96

    43,32

    105,28

    Standaard 6.0 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    Patrick van Niekerk

    Ter Aar

    New Holland 8340

    100,00

    85,28

    185,28

    2

    Mitchel Moerland

    Hazerswoude-dorp

    John deere 6800

    100,00

    83,99

    183,99

    3

    Trude Zonneveld

    Gelderswoude

    Case Maxxum 115

    99,53

    81,42

    180,95

    4

    Carola van Schaik

    Zegveld

    international 1455

    86,56

    92,69

    179,25

    5

    Johan van Leeuwen

    Zevenhoven

    Steyr 9145

    78,00

    93,28

    171,28

    6

    Hans van Leeuwen

    Koudekerk ad rijn

    John Deere 3650

    87,32

    83,21

    170,53

    7

    Roelof Van der marel

    Alphen a/d rijn

    Ford 9600

    86,31

    81,55

    167,86

    8

    Bo Otter

    Woubrugge

    Deutz fahr 6.20 tt

    85,91

    81,10

    167,01

    9

    Jos Van schaik

    Nieuwkoop

    Internationaal 1066

    83,33

    81,26

    164,59

    10

    Jan Jaap Bol

    Hazerswoude

    MF 5613

    80,29

    82,24

    162,53

    11

    Albert Koomans

    Waarder

    Case IH Maxxum 115 x-line

    81,38

    79,87

    161,25

    12

    Marc Rodenburg

    Aarlanderveen

    Ford 8340

    79,96

    79,27

    159,23

    13

    Tom Munsterman

    Nieuw Vennep

    Ford 8340

    78,00

    79,97

    157,97

    14

    Peder Peder Robijn

    Koudekerk ad rijn

    deutz-fahr agrotron 100

    79,92

    77,91

    157,83

    15

    Pieter Van duijn

    Leiden

    MF 5470

    80,44

    75,17

    155,61

    16

    Nico Van leeuwen

    Koudekerk ad rijn

    Zetor 12441

    77,29

    73,31

    150,60

    17

    Roos Kroft

    Ter Aar

    John Deere 6320

    72,88

    70,27

    143,15

    18

    Frank Rijnsburger

    Zoeterwoude

    Massey Ferguson 5435

    66,50

    68,78

    135,28

    Standaard 7.5 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    John Mooijman

    Zoeterwoude

    case international 1455

    93,84

    100,00

    193,84

    2

    Robert van der Plas

    Aarlanderveen

    john deere 6920s

    92,75

    90,54

    183,29

    3

    Gerd Jan Blijleven

    Nieuwveen

    Claas Arion

    82,56

    100,00

    182,56

    4

    Robert Roos

    TerAar

    Johndeere 6140r

    96,89

    84,94

    181,83

    5

    Ricardo Modder

    Woerden

    Case international 1455xl

    94,82

    81,94

    176,76

    6

    Frans van leeuwen

    Koudekerk a/d Rijn

    Fendt 820

    91,00

    85,10

    176,10

    7

    Chris Lievaart

    Hazerswoude Dorp

    Case IH 1455XL

    72,51

    100,00

    172,51

    8

    Anton Rijneveld

    Woerden

    Case international 1455

    90,84

    78,12

    168,96

    9

    Matthijs van den Berg

    Zevenhoven

    Claas Ares 697

    82,68

    81,59

    164,27

    10

    Joost Dorrepaal

    Zoeterwoude

    International 1466

    88,03

    67,55

    155,58

    11

    Danny Danny Leurs

    Amstelveen

    Case IH Cvx 140

    82,02

    73,26

    155,28

    12

    Chris de Pater

    Aarlanderveen

    Fendt 614 LSA

    80,41

    74,00

    154,41

    13

    Jochem Molenaar

    Aarlanderveen

    John Deere 6620

    76,82

    77,08

    153,90

    14

    Ard Dorrepaal

    Alphen aan den Rijn

    International 1455

    72,97

    80,25

    153,22

    15

    Henk Vos

    Alphen aan den rijn

    Fendt 615 sla-e

    74,08

    72,83

    146,91

    16

    Willart Molenaar

    Ter Aar

    John Deere 6830

    72,65

    73,20

    145,85

    17

    Tom Van der Wind

    Zegveld

    MF 6715

    70,27

    73,25

    143,52

    Standaard 9.0 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    Tim Visser

    Nieuwveen

    Fendt 615

    100

    120

    220,00

    2

    Toon Borsboom

    Delfgauw

    Ford 8830

    100

    100

    200,00

    3

    Gijsbert De Koning

    Nieuwkoop

    Fendt 820

    100

    98,56

    198,56

    4

    Hans Van der Ploeg

    Koudekerk a/d Rijn

    MF 7485

    100

    92,03

    192,03

    5

    Ronald Langebeeke

    Gapinge

    Fiatagri 180-90

    100

    90,31

    190,31

    6

    Danny Smits

    Hoofddorp

    Fendt 720

    100

    85,48

    185,48

    7

    Wilfred Kompier

    Hazerswoude Rijndijk

    John Deere 7810

    100

    84,90

    184,90

    8

    Bas Van Zanten

    Kamerik

    Steyr 8180 Turbo

    100

    83,64

    183,64

    9

    Tjeerd Van Den bos

    Moerkapelle

    Fendt 724 scr

    100

    81,96

    181,96

    10

    Niels van Dorp

    Hazerswoude-Dorp

    Fendt 720

    100

    81,25

    181,25

    11

    Robert Van staveren

    Hazerswoude-dorp

    Deutz fhar Argtron 210 ttv

    100

    71,36

    171,36

    12

    Paul van Egmond

    Waverveen

    Case ih puma 165 cvx

    99,29

    71,30

    170,59

    13

    Marnick Molenaar

    Alphen a/d Rijn

    New Holland T7050

    85,80

    82,44

    168,24

    14

    René De roos

    Koudekerk a/d Rijn

    Massey Ferguson 7619

    86,88

    69,82

    156,70

    15

    Joost Andeweg

    Alphen a/d Rijn

    Fendt 720

    64,10

    79,18

    143,28

    16

    Max Van dijk

    Waverveen

    Case ih Cvx 150

    75,66

    67,30

    142,96

    17

    Peter Kastelein

    Zegveld

    Steyr 9145

    DISK

    DISK

    DISK

    Standaard 11.0 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.3

    Afst.Tot.

    1

    Wouter Kempen

    Aarlanderveen

    Fendt 824 Favorit

    100,00

    100,00

    87,46

    287,46

    2

    Bart van Roemburg

    Kortenhoef

    John deere 4955

    100,00

    100,00

    86,75

    286,75

    3

    Frans Duijndam

    Pijnacker

    John Deere 7800

    100,00

    100,00

    85,09

    285,09

    4

    Ed Van der Tang

    Hazerswoude dorp

    Fendt 936 vario

    100,00

    100,00

    83,94

    283,94

    5

    Peter de jong

    Alphen a/d Rijn

    Fendt 936 Vario

    100,00

    87,35

    187,35

    6

    Marcel Lommerse

    Wassenaar

    Case International 1455XL

    100,00

    87,14

    187,14

    7

    Quirijn Meijer

    De Kwakel

    International 4386

    100,00

    85,54

    185,54

    8

    Frank Vos

    Alphen a/d Rijn

    Fendt 936

    100,00

    85,05

    185,05

    9

    Pim Van der Post

    Ter Aar

    Fendt 926 Favorit

    100,00

    83,35

    183,35

    10

    Kevin Davies

    Weteringbrug

    Deutz 7250

    100,00

    82,50

    182,50

    11

    Herman Houweling

    Berkel en Roderijs

    New Holland T7.290

    100,00

    79,60

    179,60

    12

    Jens Griekspoor

    Nieuw Vennep

    Claas Axion 810

    87,11

    78,21

    165,32

    Standaard 15.0 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    Robbert Voshart

    Noordwijkerhout

    Fendt 930SCR

    100,00

    100,00

    200,00

    2

    Maurits Immink

    Amstelveen

    Fendt 1050

    100,00

    81,47

    181,47

    3

    Corstiaan Voshart

    Onbekend

    John Deere 7310R

    100,00

    78,92

    178,92

    4

    Willem Dick Immink

    Amstelveen

    Fendt 939

    97,36

    79,73

    177,09

    5

    Voets

    Hazerswoude-Dorp

    New Holland T 7.315

    99,99

    71,51

    171,50

    6

    koen van paassen

    maasland

    kirovets 700a

    86,74

    67,22

    153,96

    Hobbysport 3.5 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    Arno Wennekers

    Lisserbroek

    Ford 7000

    100,00

    102,98

    202,98

    2

    Aad Boers

    Deutz 4.30

    100,00

    101,88

    201,88

    3

    Jan-Chris Avis

    Hoofddorp

    Fiat 800

    100,00

    88,29

    188,29

    4

    Bram Dijkshoorn

    Berkel en Rodenrijs

    Ih 1255

    100,00

    85,84

    185,84

    5

    Victor van zanten

    Nieuw-Vennep

    deutz 10006

    100,00

    84,21

    184,21

    6

    Dennis van der Werff

    Nieuw-Vennep

    Renault 1451

    94,79

    73,12

    167,91

    7

    Peter Ahrens

    Rijsenhout

    Same Panther

    87,84

    77,71

    165,55

    8

    Gert Jan van der Marel

    Nieuw-Vennep

    Claas axion 810

    52,86

    86,35

    139,21

    9

    Team van zanten

    Nieuw-Vennep

    deutz 13006

    100,00

    29,81

    129,81

    Hobbysport 7.0 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Trekker

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.Tot.

    1

    John van zanten

    nieuw vennep

    deutz allis 9505

    92,50

    100,00

    192,50

    2

    Bram dijkshoorn

    Berkel en Rodenrijs

    Ih 1255xxl

    87,19

    100,00

    187,19

    3

    Antoin Verwoerd

    Polsbroekerdam

    Renault 175-74 TZ

    87,98

    96,32

    184,30

    4

    Mike Duivenvoorden

    Zoeterwoude

    International 1566

    85,12

    91,87

    176,99

    5

    Jan-Willem de Jong

    Aalsmeer

    John Deere 6030

    79,23

    88,80

    168,03

    6

    Reinoud Van Meijeren

    Driebruggen

    John deere 4440

    81,69

    85,46

    167,15

    7

    Walter Smit

    Haastrecht

    Fendt 615

    60,41

    82,44

    142,85

    8

    Fons heemskerk

    koudekerk a/d rijn

    Case 1370 Agriking

    62,55

    79,48

    142,03

    Supersport Trucks VTN 9.5 Ton

    Stand

    Naam

    Plaats

    Truck

    Afst.1

    Afst.2

    Afst.3

    Afst.Tot.

    1

    Ruttchen Powerrr

    Tilburg

    Mercedes Benz Actros V10 1566

    100,00

    100,00

    102,38

    302,38

    2

    Just for Fun 2.0

    Oudenbosch

    Volvo FH16 6030

    100,00

    100,00

    98,55

    298,55

    3

    De Manne van Janne 3

    Heesch

    Scania T 4440

    100,00

    100,00

    96,48

    296,48

    4

    Verspui

    Hoorenaar

    DAF CF 85 175-74 TZ

    89,53

    58,82

    93,20

    241,55

    5

    De Manne van Janne 2

    Heesch

    Scania 164-580

    100,00

    100,00

    200,00

    6

    Moaskanttrekkers

    Oijen

    Volvo F16 9505

    92,49

    100,00

    192,49

    7

    Iveco Schouten

    Almkerk

    Iveco Stralis 1370 Agriking

    100,00

    100,00

    Photos
    Event Details
    • Days
      Hours
      Min
      Sec
    • Start Date
      3 augustus 2019 08:30
    • End Date
      3 augustus 2019 17:30